Flower

Για σένα νοιάσου και γυμνάσου!

Για σένα νοιάσου και γυμνάσου!

Κι όμως, 5’ γυμναστικής στη φύση, αρκούν για να σου αλλάξουν διάθεση!

Έρευνα του Πανεπιστημίου του Έσεξ, στη Βρετανία, έδειξε ότι η άσκηση στη φύση έστω και για μόλις πέντε λεπτά κάθε ημέρα, επιδρά θετικά στην ψυχολογία μας, εκτοξεύει την ενέργειά μας, βελτιώνει τις επιδόσεις μας, ευνοεί την απώλεια βάρους και τονώνει την αυτοπεποίθησή μας.

Όπως αποκαλύπτουν τα αποτελέσματα της έρευνας, ο συνδυασμός πεντάλεπτης άσκησης και φυσικού περιβάλλοντος αυξάνει σημαντικά την αυτοεκτίμηση και βελτιώνει τη διάθεσή μας. Η άσκηση στην ύπαιθρο, βοηθάει να αποβάλλουμε το στρες της ημέρας και τις αρνητικές σκέψεις. Να αντιμετωπίζουμε τα θέματα πιο αισιόδοξα, να συγκεντρωνόμαστε καλύτερα και να σκεφτόμαστε πιο καθαρά.

Επιπλέον, φαίνεται πως όταν γυμναζόμαστε έξω, είναι πιο πιθανό να γυμναστούμε γι περισσότερη ώρα και με περισσότερη όρεξη, αφού τα ερεθίσματα του εξωτερικού χώρου, μαζί με τον καθαρό αέρα, διώχνουν την ανία που συνήθως μας πιάνει όταν γυμναζόμαστε σε κλειστούς χώρους.

yoga στη φύση: Είναι πιο αποτελεσματική από κάθε άλλη άσκηση για τη βελτίωση της ευλυγισίας και της ελαστικότητας, καθώς και για τη διόρθωση της σωματικής στάσης. Ρυθμίζει το νευρικό και το ορμονικό σύστημα.

τρέξιμο: Το τρέξιμο είναι ιδανική άσκηση για το κυκλοφορικό σύστημα. Τονώνει τη λειτουργία της καρδιάς, βελτιώνει το αναπνευστικό σύστημα και δυναμώνει -κυρίως, αλλά όχι μόνο- το μυϊκό σύστημα των κάτω άκρων. Παράλληλα, βελτιώνει τη φυσική κατάσταση και προκαλεί σημαντική απώλεια θερμίδων.

Και για πιο καλοκαιρινές, δροσερές δραστηριότητες, βάλτε στην καθημερινότητά σας:

κολύμπι: Το κολύμπι βελτιώνει σημαντικά την καρδιαγγειακή ικανότητα και ενδυναμώνει όλους τους μύες του σώματος. Βελτιώνει τη στάση του σώματος, καταπολεμά παθήσεις όπως η αρθρίτιδα και είναι ιδανική άσκηση στην αποκατάσταση της κίνησης μετά από τραυματισμούς.

beach volley: Είναι αερόβια άσκηση και βελτιώνει την καρδιαναπνευστική λειτουργία Με το beach volley, βελτιώνουμε τη φυσική μας κατάσταση, την αντοχή καθώς και την αλτικότητα μας. Γυμνάζει μεγάλες μυϊκές ομάδες, κυρίως τα κάτω άκρα και το σημαντικότερο, περνάμε όμορφα τις ώρες μας στην παραλία!